0229 - 26 91 53 |
|
Staat er voor u een welverdiende vakantie voor de deur? Voor de meesten van ons ook. Toch blijft Acretia gewoon open. Zo benutten wij de extra capaciteit met onze nieuwe vormgever Bart (nóg een Bart!) optimaal ;-) Trouwens, hier in ons creatieve hart is de sfeer ook behoorlijk zonnig. Wat u ook gaat doen, wij wensen u een heerlijke zomer!
Klik HIER als deze nieuwsbrief niet goed wordt weergegeven.
|
|
|
Hoge conversie voor Fietsvoordeelshop
Een dikke catalogus, nieuwe advertentielijn, LED-schermreclame in stationsgebieden en een lokale campagne voor het nieuwste filiaal in Utrecht… Acretia tuigde dit voorjaar weer heel wat op voor Fietsvoordeelshop! Extra vermeldenswaardig is de set banners voor online promotie. Om de ideale campagne te smeden werkten we elke variant uit in vele formaten. Honderden banners in totaal! Slimme tactiek, hoge conversie.
|
|
|
Autobedrijf Ursem knalt in Alkmaar
Autobedrijf Peter Ursem heeft zijn showroom in Alkmaar grondig vernieuwd en wilde dat vieren met een knallende openingscampagne. Dat is gelukt. Acretia ontwierp speciale advertenties en stippelde de mediastrategie uit. Kranten, billboards, radio, online: via allerlei kanalen zijn mensen in de hele regio geattendeerd op de feestelijke aanbiedingen. Mét het beoogde effect!
|
|
|
ToekomstGroep laat iets moois achter
Goede referenties zijn de beste reclame. Daarom wilde ToekomstGroep deze bundelen in een luxe map. Een fysiek porfolio straalt kwaliteit uit én houdt de aandacht van potentiële klanten en partners beter vast dan een online presentatie. Acretia verzorgde het ontwerp en de productie, ook voor de projectbladen die erin gaan. Die blijven maar komen met deze bouwers van de toekomst.
|
|
|
Hup, hup naar Miele Experience Center
Op een absolute toplocatie in het centrum van Amsterdam opende Miele laatst haar tweede Experience Center. Ondanks de goede voorbereiding kwam de Grote Dag wel heel snel dichterbij… Voor de last-minute items kwam Miele uit bij Acretia. Zo verzorgden wij onder meer mooie winkelbestickering, spandoeken en displays. Miele was verrast: zo snel? Welkom in de Acretia Experience!
|
|
|
Stichting Netwerk goes social
Dé organisatie voor peuter- en welzijnswerk in Hoorn is Stichting Netwerk. Nadat Acretia eerder al hun website maakte, lanceerden wij dit voorjaar een campagne op social media. Doel: hun peuterspeelscholen meer bekendheid geven onder jonge gezinnen. We volgen precies hoe vaak de advertenties worden gezien en waarop wordt geklikt. Wist u dat wij dergelijke statistieken maandelijks met de klant delen? Meten is weten!
|
|
|
Online magazine Leeuweplaats scoort
Het kostte wat avondjes overwerk, maar het resultaat is ernaar: het online magazine Wonen in Leeuweplaats dat wij maakten in opdracht van Ooms Bouw & Ontwikkeling. Het wordt veel bezocht én goed bekeken. Door de juiste verhaalvorm en uitnodigende opmaak klikken mensen door. Dat is een groot voordeel ten opzichte van een normale website. Bezoekers worden verrast door prachtige beelden, filmpjes en interactieve kaarten. De ideale kruising van een fysiek magazine en online mogelijkheden!
|
|
|
Welkom in MooiLand
Ook van Ooms Bouw & Ontwikkeling is het plan MooiLand in de Hoornse wijk Bangert & Oosterpolder. Hiervoor bedacht Acretia de naam, het logo en vervolgens de mediacampagne. Dus creëren wij ook de brochure, woningplattegronden, voorloopwebsite, roll-up banners, bouwborden, Facebook-uitingen... Kortom, alles wat je van een full-service specialist mag verwachten. MooiMan!
|
|
|
Retaility pakt door
Als projectmanager maakt Lianne Koekkoek uit Oosterblokker al jaren furore bij grote spelers in de retailsector. Consult, creativiteit en uitvoering; zij maakt de vertaalslag van strategische plannen op managementniveau naar concrete maatregelen op de winkelvloer. Hoog tijd voor een eigen project: nieuwe bedrijfsnaam, logo en huisstijl. Acretia bedacht ‘Retaility’ (Retail-Lianne-Reality) en gaf hier vorm aan. Daarna wordt nu ook een website gebouwd. Daar houdt Lianne van: doorpakken!
|
|
|
Uitdaging voor u?
Veel sociaal-maatschappelijke organisaties worden geconfronteerd met ingrijpende bezuinigingen. Dankzij ondersteuning van bedrijven kunnen zij hun belangrijke werk voor de gemeenschap blijven doen. Als ‘bemiddelingsbureau’ tussen beiden maakte de Westfriese Uitdaging in vijf jaar tijd ruim 700 matches! Acretia maakte hun nieuwe website graag belangeloos. Neemt u een kijkje? Klik dan ook even op de knop Vraag & Aanbod :)
|
|
Bekijk wat wij voor u kunnen betekenen
|
|
|