Vorige edities

Nieuwsbrief nummer 63

Nieuwsbrief nummer 62

Nieuwsbrief nummer 61

 

Contact

De Oude Veiling 1b
1689 AA Zwaag

T

0229 - 26 91 53

F

0229 - 27 18 95

E

info@acretia.nl

 

Producten

 
0229 - 26 91 53 Bel ons
 

Logo's, logo's en logo's

Voor zzp-ers tot multinationals, nieuw ontwerp of restyling: het ontwikkelen van een logo is altijd een uniek proces. Acretia betrekt haar klanten hier nauw bij. 

Zo komen wij tot logo’s die onderscheidend en herkenbaar zijn, die iets vertellen over de corebusiness, die het juiste gevoel oproepen én die voldoen aan iemands persoonlijke smaak. 

In deze speciale nieuwsbrief staan 10 logo’s in de spotlights die wij recent hebben ontwikkeld. Voor deze ondernemers verzorgt Acretia óók de vertaling naar de huisstijl, van gevelreclame tot website en van advertenties tot autobestickering.

Het ideale totaalpakket van creativiteit, gemak en efficiëntie!

Klik HIER als deze nieuwsbrief niet goed wordt weergegeven.

 
Acretia

Logo en huisstijl Salon 1693

Dit voorjaar opende Renée Smit haar eigen kapsalon aan De Hoek in Wervershoof. Klanten kunnen hier ook hun wimpers en nagels laten stylen. Op de zonneluifels en de ramen van het fraaie pand straalt het logo je tegemoet. Renée wilde strak en klassiek combineren. Acretia koos daarom voor fijne lijnen: chic en stijlvol. Daarnaast verzorgden wij de website, banieren en de baliebestickering. En dat allemaal in zes weken tijd! www.salon1693.nl

 

 
Acretia

Logo en huisstijl Energie Kozijn

De bouwwereld verduurzaamt in rap tempo. Onze vaste klant Select Windows innoveert mee en introduceert het merk Energie Kozijn. Voor het logo schakelden zij Acretia weer in. Het frisse resultaat sluit aan bij de stijl van Select Windows en heeft toch een eigen identiteit. Voor de lancering verzorgen wij momenteel rolbanners, leaflets en alle andere uitingen. Zo bespaart Select Windows ook zichzelf een hoop energie.

 

 
Acretia

Logo en huisstijl Puur Kinderpraktijk

Deze nieuwe coachingspraktijk is gevestigd in Hoogwoud. De briefing voor het logo was duidelijk: de naam mag handgeschreven zijn, maar hou het zuiver en echt. Vanuit deze gedachte ontwikkelden wij dit schijnbaar eenvoudige beeldmerk. Sterk zoals elk kind kan zijn. Open zoals elk kind mag zijn. Uniek zoals elk kind is. Voor de pay-off selecteerden wij een bijpassend, speels lettertype. Pure balans!

 

 
Acretia

Logo en huisstijl Beemster Logistiek

De ondernemers achter Varga & Beemster Transport zijn in goed overleg uit elkaar gegaan. Ieder wilde zijn eigen weg volgen.  Nu was het de beurt aan Beemster Logistiek. (Voor Varga maakte Acretia al het logo plus huisstijl van VB InfraTransport). Zie jij er een fast forward button in, een bandenspoor of een driebaanweg? Het straalt hoe dan ook logistiek uit. Het ontwerp is bovendien ingepast in de bestaande stijl zodat de vrachtwagens niet geheel gestript hoefden te worden. Economisch!

 

 
Acretia

Logo en huisstijl Wonen in Langedijk

Waterrijk wonen met dorpse charme. Deze slogan komt helemaal terug in het logo van Wonen in Langedijk. Ook het groen en de ruime opzet komen tot uiting. De verkoop van het nieuwbouwplan van USP Vastgoed kende een vliegende start: alle 22 tussenwoningen zijn verkocht en worden aangeboden in de vrije huursector. Interesse in een hoekwoning of tweekapper? De inschrijving is sinds deze week geopend www.woneninlangedijk.nl

 

 
Acretia

Logo en huisstijl Het Raadhuis

In april opende Het Raadhuis in Zwaag haar deuren. Bijzondere deuren, want de specialist in verzekeringen, hypotheken en pensioenen is gevestigd in het oude raadhuis. Dit karakteristieke pand verwerkten wij in het logo, stijlvol vormgegeven in de kleuren van RegioBank. Samen bieden de twee complete financiële dienstverlening aan, lekker dichtbij en persoonlijk. Kijk, daar houden wij van bij Acretia. 

 

 
Acretia

Logo en verpakkingsstijl Solo Games

Speelgoeddistributeur Van der Meulen brengt nieuwe behendigheidspellen op de markt om in je eentje te spelen. Geen computergames, maar fysieke spelletjes. Aan Acretia het verzoek om ook hier een mooie verpakkingslijn voor te ontwerpen. We begonnen bij het logo: de naam Solo met één figuur erop en een 1 erin verwekt. De brede lach maakt de boodschap compleet! 

 

 
Acretia

Logo en huisstijl Glashandel De Kroon

Onze klant Glashandel Westfriesland gaat verder onder de vlag van Glashandel De kroon uit Alkmaar. Van laatstgenoemde blijft de naam behouden, maar het logo moest de eigentijdse uitstraling van Glashandel Westfriesland krijgen. Acretia creëerde een geheel nieuw beeldmerk: nog steeds de typerende kroon, maar in een sprankelende uitvoering. Als vervolg hierop mogen wij ook de gehele huisstijl doorvoeren, van bestickering tot orderblokken. 

 

 
Acretia

Logo en huisstijl Kager Autobedrijf

Al een halve eeuw is Autobedrijf Kager dé dorpsgarage in Lutjebroek. En al net zo lang voert het bedrijf hetzelfde logo. Gaat prima. Dat de eigenaar tóch besloot om zijn vertrouwde beeldmerk te moderniseren getuigt van moed. Na een intensief proces kwamen we tot dit frisse resultaat. Acretia mag ook de vertaling verzorgen naar de advertenties, gevel en website. Met deze uitstraling kan Kager er weer jaren tegenaan! 

 

 
Acretia

Logo Take1Video

Peter Takken uit Zwaag, medeoprichter van Quizzards, maakt nu ook van zijn andere grote hobby serieus werk: het produceren van video’s. Peter maakt creatieve filmpjes voor allerlei doeleinden tegen scherpe prijzen. Zijn kracht is snel een bepaalde boodschap overbrengen. Net als het logo dat Acretia maakte: gespierd en in één oogopslag duidelijk. 

 

 

Bekijk wat wij voor u kunnen betekenen

Website
 

DUS. Dat is nieuws...

Copyright © 2019 Acretia Media & Creatie

Adverteren  |  Huisstijl  |  Website  |  Drukwerk  |  Verpakking  |  Campagne

wetransfer ROTA Linkedin Facebook Twitter YouTube