Vorige edities

Nieuwsbrief nummer 63

Nieuwsbrief nummer 62

Nieuwsbrief nummer 61

 

Contact

De Oude Veiling 1b
1689 AA Zwaag

T

0229 - 26 91 53

F

0229 - 27 18 95

E

info@acretia.nl

 

Producten

 
0229 - 26 91 53 Bel ons
 


Niet lullen maar poetsen, zeggen wij als trotse Westfriese ondernemers. Deze mentaliteit valt ook in de smaak buiten onze regio, merken wij aan onze groeiende klantenkring. Natuurlijk moeten we zulk mooi werk hoog van de toren roeptoeteren op Facebook, LinkedIn of Instagram. Maar dat is ook tijd die we bij voorkeur besteden aan onze klanten. En die zijn net zo trots als wij, of ze nu om de hoek zitten of op de Zuidas. Het levert mooi werk op!

Klik HIER als deze nieuwsbrief niet goed wordt weergegeven.

 
Acretia

Waterschap verkiest Acretia

Hoe kunnen we méér bereiken met hetzelfde mediabudget? Dat was de hamvraag voor Hollands Noorderkwartier. Tijdens de waterschapsverkiezingen op 20 maart willen zij zo veel mogelijk burgers naar de stembussen bewegen. Daarom vroeg het Acretia om een onafhankelijk campagne-advies. Wij sloegen aan het puzzelen en onderhandelen met mediapartners, tot – kan het toepasselijker – toiletreclame aan toe. Het waterschap was zo verrast door de hoeveelheid doelgerichte uitingen binnen het budget, dat Acretia ook de media-inkoop en -executie mocht verzorgen. De eerste uitingen zijn deze week geplaatst.

 

 
Acretia

RegioBank nieuwe vestiging Zwaag

In Zwaag opent RegioBank wederom een nieuwe vestiging. Als creatief reclamebrein achter vijf andere kantoren in onze regio, is Acretia ook aangeschoven aan de Dorpsstraat 131. Na onder meer de campagne, het drukwerk en spandoeken gaan wij voor Zwaag ook onze zinnen zetten op een sterke lokale actie. Mede hierdoor is kantoor Hoogkarspel het snelst groeiende filiaal van Nederland.

 

 
Acretia

Schouten Markeringen on the road

Opnieuw haalt Schouten Markering onze nieuwsbrief: hun eerste bestickerde materieel rijdt rond! Verschillende vrachtwagens, werkbusjes en een aanhanger. Het begin is er. Voor grote voertuigen maakte Acretia een ontwerp op maat, voor kleinere adviseerden wij losse stickers. Lekker voordelig en net zo effectief. De grote wegmarkering hebben we uitgevoerd in reflecterende folie. Opvallend en extra veilig! 

 

 
Acretia

Stralende huisstijl bewaakt

Een wasstraat kan natuurlijk niet zonder stralende huisstijl. Indoor Carwash, dé wasstraat in Alkmaar, Beverwijk en Castricum, verlangde echter ook snelheid en gemak. Daarom heeft het de vormgeving van al haar uitingen toevertrouwd aan Acretia, van stempelkaart tot spandoeken en van signing tot narrowcasting. “Dit werkt snel en goed. En alles komt mooi op één overzichtelijke, vriendelijke factuur.”

 

 
Acretia

Graham & Brown: eindelijk gevonden!

Goede magazijnmedewerkers, vind ze het maar eens. Na vele vruchteloze pogingen mocht Acretia het proberen voor behang- en verfspecialist Graham & Brown. Wij tuigden een social media campagne op met zogeheten artificial intelligence. Hierdoor werden de vacatures zeer gericht ‘uitgeserveerd’ binnen de doelgroep. De persoonlijke vormgeving (met echte gezichten) en rake teksten deden de rest. Na enkele weken heette het bedrijf zes nieuwe mensen welkom.

 

 
Acretia

Sappige webshop

Zeven jaar geleden lanceerde poelier Thaam Dam de webshop barbecuevlees.com, destijds gemaakt door Acretia. Maar de techniek schrijdt voort, dus was het tijd voor een grondige update. Opnieuw kregen wij het vertrouwen. De nieuwe webshop heeft een fris ontwerp gekregen, is volledig responsive én eenvoudig zelf te beheren. Zoals de lijfspreuk van Thaam Dam zelf: Dan begint ’t goed!

 

 
Acretia

Speelkwartier

Speelgoedleverancier Van der Meulen zet veel eigen merken in de markt. Hiervoor ontwerpt Acretia regelmatig de verpakkingen. Die moeten opvallend én aantrekkelijk zijn. Recent is het arsenaal uitgebreid met een serie boerderijspeelgoed en diverse behendigheidsspellen. Meestal begint dat met een telefoontje als: “Hebben jullie tijd? Dan en dan is de beurs, dáár moet het gebeuren!” Dan weten wij genoeg: het speelkwartier begint! 

 

 
Acretia

Win-win met Online magazine

Voor een website bevat nieuwbouwplan  Leeuweplaats in Utrecht te veel informatie. Maar een gedrukt magazine is nooit bij de voltallige doelgroep onder ogen te krijgen… Oplossing: een interactief online magazine. Acretia mag ‘m vormgeven, in opdracht van Ooms Bouw & Ontwikkeling. Potentiële kopers kunnen zich perfect oriënteren én beschikken hier over al hun documentatie en correspondentie. Dit geeft hen meer gemak, terwijl het Ooms veel administratieve handelingen en tijd bespaart. Win-win!

 

 
Acretia

Ook voor al uw schilderwerken!

Spiegelgracht Juweliers wilde graag haar prachtige oude gevel opfrissen. Mooier, opvallender, statiger. Acretia maakte drie voorstellen. Spiegelgracht Juwelier was direct enthousiast over het ontwerp met monumentale kleuren als Heerengrachtgroen, Gelders blauw en Ossenbloedrood. Het hout wordt geschilderd en er komt een klassiek uurwerk met gouden beletteringen te hangen. Super. Je zou het eigenlijk zelf moeten zien. Als je tijd hebt. 

 

 
Acretia

Westfriese Uitdaging

Stichting de Westfriese Uitdaging zorgt voor samenwerking tussen maatschappelijke organisaties en het bedrijfsleven. Het is een landelijk platform dat lokaal wordt uitgevoerd. Dat geldt ook voor de nieuwe website. Alle vraag en aanbod staat erop. Prachtig, maar de Westfriese Uitdaging krijgt het aangereikt in losse onderdelen. Acretia maakt er een mooi, goed werkend geheel van. Belangeloos. Da’s geen uitdaging, maar maatschappelijke betrokkenheid! Doet u ook mee?

 

 

Bekijk wat wij voor u kunnen betekenen

Website
 

DUS. Dat is nieuws...

Copyright © 2019 Acretia Media & Creatie

Adverteren  |  Huisstijl  |  Website  |  Drukwerk  |  Verpakking  |  Campagne

wetransfer ROTA Linkedin Facebook Twitter YouTube